tak tau nak buat entry ni berstatus emo ke happy ke apa ke.. apa2 pun cik mimi nurakmal... dengan ini diisytiharkan bahawa saya kalau boleh dah tak mau jadi organizer untuk kamu dan kamu dan kamu2 semua.. kamu2 semua tau tak sapa kamu dan kamu dan kamu2 itu? jangan buat2 tak tahu pulak ye..

after all the hard work cheyyyy hard la sgt.. hard la weyy first plan after plan gi survey after survey hantar sms, call dan facebook msg ke kamu semua pas tu kamu2 semua buat dek jek tak gheti nak reply ke apa.. pas tu kamu2 semua gak yg mintak wat gathering la reunion la apa la.. kamu2 semua sampai hati kan.. bab duit kami yg keluar dulu utk buat survey ke apa ke call ke sms kamu ke semua tu kami2 semua ok la.. eh dah jadi kami plak ye kami (baiti & mimi) tak kisah lagi pasal duit.. pasal masa kami... elok2la cik mimi leh gi dating... eh! cik baiti leh relax2 di rumah memasak dan mengemas.. masa2 itu digunakan utk kamu2 semua...

ok dah malas nak bising.. kepada kamu2 semua yg tidak dapat menghadirkan diri kerana urusan masing2 katanya like mimi & i tak der urusan memasing kan.. as well as Jah & John.. ehh.. cam best lak.. Jah & John itu.. let us enjoy the pictures kat Delicious, Mid Valley.

Eh tgh sibuk2 bersembang gitu.. adalah org lalu senyum dan lambai kat saya.. pas tu saya cam lupa sapa dia... pas tu baru terigt.. ernie kot... jiran ku.. wife si khairy kot.. bee pun lupa... ngeh2 teruk tul... sorry yek ernie lambat recall skit.. ni la masalah jadi HR ramai sgt jumpa org sampai lupa org tu kawan ke, kawan sekolah ke, kawan uni ke, jiran ke, staff ke, ex staff ke, staff office lama ke, org dtg interview ke, kawan husband ke.. eh... banyak sungguh kategori org2 yg saya kenal/pernah nampak/dah lupa/terlupa/dll .. erkkk...

lihat dua organizer yg bersungguh2 sangat ni:



thanks to John & Jah yg dtg... and we have so much fun kan berstory2 dan mengumpat yg tak dtg kan.. kan.. kan.. :P lihatlah kami selepas 10 tahun, baiti dah kahwin 3 tahun belum ada anak, Jah dah anak 2, John & Mimi still single.. ehemm...





and to u bee.. thanks coz so sporting melayan kerenah bininya... love you :).. eh naper senget2 ni.. mimi kamera ko ni betul ke?

3 comments:

A.H.A.D said...

hangin ke gathering bape kerat jer datang? hehe...
tapi kat km ko jgn nak pencen lak yer nyah :p

Unknown said...

sabor je la babe....ingat pasni kita wat dek je kalau org lain jd organizer...jgn ade sape2 dr 5ST2 berani sebut pasal reunion...kalau sebut pasti kena laser nuklear ngan aku..(tetiba aku pun emo!)

LiTtLe^m3 said...

mau aku tak hanginnyaa gee... hari tu bukan main beriya lagi bebudak kelas aku pas tu alih2 jadi gini kan.. malas mak nak layan nyah...

mimi babe.. aku malas dah nak layan.. lepas2 ni bagi la org lain jd organizer.. ko dh letak gambar kat facebook? tag skit sorang2 ngan cikgu sekali tlg tag ye :)