Finally I managed to revamp my blog :D Man.. it took many many many years for me to do so.. reason? LAZY.. but last weekend, with the help of hubby & my bro we managed to do it maklumlah ala2 lupa gitu html coding. last time, i did all by myself from scratch :D dah 6 ke 7 tahun kot tak pernah tukar design tu. actually tak siap sgt lagi blog ni ada beberapa design lagi yg tak siap so kena tunggu skit lagi ye :D ohh ye comments lama2 pun hilang.. sbb lupa copy dulu sorce code yg awal2 dulu :D tak perla kita pakai komen blogspot je skrg ni.

Since dah lama sangat tak update byk sgt cerita yang tak diceritakan.. tapi cerita terbaru we just lost our nephew (hubby's side) yesterday (20 March 2011). Hey.. March lagi.. March selalu byk cerita sedey kan.. my elder bro leaving us behind in March 1997. But Allah knew the best for each of us. The baby lahir memang cukup bulan dan hanya 3 hari saja di dunia ni dah dijemput Allah. The baby ada few complication (my ipar tahu pregnant lambat coz dia baru jugak deliver February last year so tak expect ada baby lagi - they have 2 children already so this is the third). We are not going back to Sabah since it is cuti sekolah (no ticket available) & my parents in law kata tak perla since baby lagi. We just gave them a few phone calls and probably nak sedekahkan apa yang patut (think of batu nisan). Coz normally we always give them presents but this time nak bagi apa kan orangnya dah tak der.. mungkin that might help his parents too. I am not so sure the cost for the batu nisan called my mom then my mom said around RM300 - RM400 together with kepuk. but still discuss dgn hubby is it a good way to help them.. not so sure..

Ok.. ada sedih ada gembira itulah hidup kat dunia ni. langit tak selalu cerah dan langit juga tak kan mungkin selalu mendung. mudah2an mereka tabah menghadapi dugaan ini. Al-Fatihah untuk semua muslimin dan muslimat yang telah meninggalkan kita.

1 comments:

Farra Da Smiley said...

FinLly!!
I hv no reason for not updating blog except blogger or net down hihi